Ervaringen
Hieronder vindt u mijn ervaringen van de afgelopen jaren:
januari 2009 - heden:
Barte Interim. Als freelancer/ZZP-er houd ik mij bezig met operationele personeelsaangelegenheden en office support.
december 2022 - heden
HR officer
2019 - heden:
HR adviseur
2019– heden:
HR adviseur
2018 - heden:
HR adviseur
2019– 2020:
Coördinator implementatie AVG
2019 - 2020:
Coördinator implementatie AVG
juni 2017 - 1 oktober 2023:
Secretaris Klachtencommissie Jeugdzorg Zuid-Holland
juni – dec. 2016:
Op de afdeling Personeelszaken van de Catharina Stichting te Oostvoorne procedures en processen updaten: waar nodig aangescherpt/opnieuw opgesteld. Daarnaast achterstand weggewerkt met medewerker afdeling. Na het afronden van deze opdracht eind oktober is gevraagd bij afdeling Opleidingen te kijken naar organisatie en workload van medewerkers. Deze opdracht inclusief evaluatie is afgerond.
oktober 2013 – heden:
projectbegeleiding Passend Onderwijs PO. Communicatie en verslaglegging van overleg tussen projectleider, projectgroep, Deelnemersraad (bestaande uit 17 besturen), directeur-bestuurder Samenwerkingsverband en ambtelijk secretaris voor de Toelaatbaarheids en Advies Commissie SWV PO 30-10. Werkzaamheden projectgroep en commissie zijn afgerond.
april 2013 – september 2022:
Voorzitter Stichting Senioren Service Voorne-Putten t.b.v. het zo lang mogelijk zelfstandig kunnen blijven wonen van ouderen in de gemeenten Brielle, Westvoorne en Hellevoetsluis. Organisatie opgezet en vormgegeven. Betrokken bij (selectie)gesprekken met serviceverleners en cliënten.
januari 2011 – augustus 2023:
HR adviseur en office support voor directeur-bestuurder en Raad van Toezicht Stichting Scala te Elshout. Personeelsdossiers opnieuw ingericht (ook digitaal), verzuim en re-integratie (SMT opgezet), nauw betrokken geweest bij een grote reorganisatie (vrijwillige mobiliteit, overleg met vakbonden etc.), voorbereiden en notuleren van RvT vergaderingen, DGO overleg en verslaglegging bij functioneren.
juni 2009 – heden:
HR adviseur voor Brasserie en Bedrijfscatering La Cocotte te Hoogvliet. Reguliere personeelszaken, verzuim en re-integratie.